خانه / اسلايد / سوگند به قلم

سوگند به قلم

✨﷽✨

📌 سوگند به قلم

✍ تا به‌حال شده خاطرات زندگیت را مانند یک کتاب ورق بزنی؟ ما آدم‌ها مانند قلم‌هایی هستیم که با اَعمال و رفتار هر روز یک صفحه از کتاب خود را می‌نویسیم.

✍ یکی جز عشق نمی‌نویسد، در آخر رمّانی عاشقانه می‌شود! یکی جز پول نمی‌بیند و آخرش مانند فاکتورهای خاک‌خورده گوشه بازار می‌شود! یکی فقط یاد خداست، آخرش می‌شود مفاتیح! پُر ذکرهای رنگارنگ، سلام‌های عاشقانه، یکی پُر از گناه و ظلم است، آخرش کتابی پر از زشتی است که هیچ‌کس او را نمی‌خواند!

🖋 حواست هست در کتابت چه می‌نویسی؟! کتابت را ورق می‌زنی؟ کلمات زشت را با توبه پاک کرده‌ای؟ نکند با هر گناه نوشته باشی: «آقا نیا!» بیا! امروز با توبه تمام صفحاتت را پاک کن، بالای هر صفحه بنویس: «آقا جانم بیا! منتظرم…»

📔 راستی! یک کتاب قطور سراغ دارم. می‌دانی چند صفحه شده؟! تقریبا ۴۲۰ هزار صفحه… هر صفحه‌اش پر از غریبی، دلتنگی، اشک و انتظار، هر صفحه را اگر فقط یک دقیقه نگاه کنی، حدود ۲۹۰ شبانه روز باید صفحه‌های پُر از غربتش را ورق بزنی و اشک بریزی.

📝 خوشا به حال کسی که قلمی شود که خط‌به‌خط کتاب زندگی‌اش را برای مولایش شعرهای عاشقانه‌ای کنَد، مناجات‌های عطرآگین به دعای فرج در سطرهایش دل مولایش صاحب‌الزمان را شاد کند و کتاب اَعمالش لبخند را به چهرهٔ نورانی‌اش بنشاند.

⭕️ قبل از نوشتن هر سطر کتاب زندگی‌ات، یاد این حرف خدا باش: «…وَالْقَلَمِ وَ مَا يَسْطُرُونَ…»

🌸 #دلنوشته_مهدوی

【 الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج 】

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

همچنین ببینید

چیستی زهد

چیستی زهد زهد که در فارسی از آن به ساده زیستی تعبیر می کنیم، چنان …

شرح مناجات شعبانیه 

عناوین اصلی شرح مناجات عبارتنداز: اجابت دعا، ابتدای دعا به صلوات ، صلوات بر پیامبر …

مناجات شعبانیه 

مناجات شعبانیه    تاکید بر خواندن مناجات شعبانیه مناجات «شعبانیه» را خواندید؟ بخوانید آقا! مناجات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *