خانه / اسلايد / سیر در ملکوت با معرفت معبود

سیر در ملکوت با معرفت معبود

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین
پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه نزول قرآن و مهمانی خدا ، ماهی که یک شب آن لیله القدر خیر من الف شهر می باشد را بر همه مسلمانان جهان تبریک می گویم

ماهی که زمزمه مناجات با خدا و ذکر اسماء الحسنی در دعای جوشن کبیر نورانیت خاصی در محافل مؤمنین نور افشانی میکند و دلها را نورانی و به پرواز در ملکوت با زمزمه نام معبود عروج می دهد .

لذا بر آن شدم که کتابی در معرفت الله و اسماء و صفات و نام های زیبایی که در دعای جوشن کبیر در ماه رمبارک رمضان زمزمه می شود در اختیار عزیزانی که مایل به شناخت بیشتر اسماء الله هستند با زبان ساده قرار گیرد. با توفیق الهی قدری راجع به معرفت اجمالی توحید بیاناتی خواهیم داشت .

اصل این درسها بعنوان دروس معرفت الله در کلاس برای شاگردانی مشتاق به معارف الهی بیان شده و حاصل آن دروس در چند کتاب تالیف و اماده چاپ هستند ، ولی حال قسمتهایی از این دروس را بطور خلاصه به مناسبت ماه مبارک رمضان در سایت زمزمه عرفان ارائه می شود که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد و امسال با معرفت و توجه بیشتری دعای جوشن را بخوانیم و از لذت بالاتری بهره مند شویمش
توجه به یک حدیث
حضرت محمدصلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:
بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى بخشد اما با وجود نادانى (نسبت به خدا) عمل، نه اندكش تو را سود مى بخشد نه بسيارش.

همچنین ببینید

هدایت تکوینی:

هدایت تکوینی: به معنی ایصال به مطلوب و گرفتن دست بندگان و گذراندن آنها از …

هدایت پروردگار نسبت به انسان چهار نوع است :

هدایت پروردگار نسبت به انسان چهار نوع است : 🍀 ۱ـ هدایت عام و تکوینی …

بهترین هدیه به امام زمان علیه السلام

🔴 بهترین هدیه به امام زمان علیه السلام   🔵 آیت الله مصباح یزدی( ره) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *