خانه / اسلايد / رمانهای عشقی و جنایی

رمانهای عشقی و جنایی

رمانهای عشقی و جنایی
رمانهای عشقی و افسانه های جنایی که رموز بی عفتی و آدمکشی را تعلیم جوانان و دختران ما می دهد مصداق واقعی لهو الحدیث است.
اگر نضربن حارث افسانه های ایرانی را برای جلوگیری از ایمان آوردن افراد می گفت، نویسندگان و ناشران رمانهای عشقی و جنایی به منظور منحرف نمودن جوانان و تشدید نشر فحشا دست به این کارها می زنند. و اگر هم چنین قصدی نداشته باشند ناخود آگاه نسل جوان را آلوده می سازند.
زیانهای بی حد و حصری که از این ناحیه بر پیکر اجتماع وارد می گردد به مراتب بالاتر از ضررهای افسانه های ایرانی – نضربن حارث بود که زائیده خیال بوده، و از تحریکات جنسی و تعلیمات جنایی دور بود. فیلم های گمراه کننده پرده های شهوت انگیز صحنه های بی عفتی که در سینماها و تلویزون ها نشان داده می شود حکم لهوالحدیث را دارد.
دانشمندان روانشناس معتقدند که فیلم های جنایی و جنسی در گسترش فحشا و افزایش حجم جنایات کاملا مؤثرند و بسیاری از مجرم ها در برابر هیئت های داوری صریحاً اعتراف می کنند که کارهای زشت و ناپسند آنها عکس العمل تماشای فیلم های سینماهاست که درس جنایت وخیانت را به آنها تعلیم می دهند.
اسلام هرگز با فیلم های علمی و اخلاقی و بهداشتی مخالف نیست. امروز فیلم یکی از وسائل آموزش و پرورش است و در جامعه های متمدن از آن بطرز صحیح استفاده می کنند و یک مادر می تواند طرز تغذیه و تربیت فرزندان خود را با دیدن یک بار فیلم بیاموزد ولی متاسفانه اگر به ندرت بخواهند یک فیلم علمی و اخلاقی نشان بدهند بقدری پیرایه می بندند که گاهی با یک رشته کارهای خلاف و نامشروع توام می گردد. (البته مقصود ما رسانه های خارجی هم هستند)

همچنین ببینید

اشاره به آیات تسبیح 

اشاره به آیات تسبیح سَبَّحَ لِلَّهِ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ   هرآنچه …

حقیقت نماز

🔸حقیقت نماز🔸   ✅اقامۀ نماز گناهان ظاهری و قلبی را درمان می‌کند. اگر کسی اهل …

سؤال؟ از مجموع این آیات چه می فهمید؟

سؤال؟ از مجموع این آیات چه می فهمید؟ معلوم میشود که معنا و حقیقت تسبیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *