خانه / اسلايد / آیا می خواهی از یاران امام باشی؟

آیا می خواهی از یاران امام باشی؟

آیا می خواهی از یاران امام باشی؟

امام صادق(ع) می فرماید:
ان لنا دولة یجیء الله بها اذا شاء، من سرّه ان یکون من اصحاب القائم فلینتظروا و لیعمل بالورع و محاسن الاخلاق و هو منتظر و فان مات و قام القائم بعده کان له من الاجر مثل أجر من آدرکه، فجدّو و انتظروا هنیئا لکم ایتها اعصابه المرحومة

بر ما دولتی است که هرگاه خداوند بخواهد آن را برقرار می نماید. هر کس دوست دارد و خشنود می شود که از اصحاب و یاران قائم(عج) باشد، باید انتظار بکشد و در حال انتظار، ورع پیشه کند و خوش‌خوی و خوش‌رفتار باشد. اگر اجلش فرا رسید و قبل از قیام قائم(عج) از دنیا رفت، پاداش کسی را دارد که آن حضرت را درک کرده است. پس تلاش کنید و چشم به راه باشید، گوارا باد بر شما ای گروهی که مورد رحمت پروردگار هستید

نیک بنگرید که یعقوب چگونه پس از چهل سال فراق، دوباره امید وصال می یابد و برای رسیدن به این وصال حاضر می شود هر کاری را انجام دهد و تمام عالم را جستجو نماید.

ما نیز باید به دنبال یوسف گمگشته مان عالم را جستجو کنیم. آیا در پی او و درصدد رسیدن به او راهی را پیموده ایم؟ آیا از درگاه باریتعالی برای آمدنش و برای شکوفایی گل انتظار دستی به دعا برداشته ایم؟ یا این که فقط برای رفع مشکلات شخصی خویش او را صدا می کنیم؟!

بیایید عاشقانه او را جستجو کنیم. بیایید برای آمدنش دست به دعا برداریم تا پرده غیبتش کنار رود و خورشید عالم‌تاب وجودش سراسر گیتی را نورباران نماید.

البته آگاه نمودن مردم و معرفی حضرت بقیةالله(عج) خود نوعی جستجو است و در تسریع ظهور آن بزرگوار مؤثر است.

همچنین ببینید

هدایت تکوینی:

هدایت تکوینی: به معنی ایصال به مطلوب و گرفتن دست بندگان و گذراندن آنها از …

هدایت پروردگار نسبت به انسان چهار نوع است :

هدایت پروردگار نسبت به انسان چهار نوع است : 🍀 ۱ـ هدایت عام و تکوینی …

بهترین هدیه به امام زمان علیه السلام

🔴 بهترین هدیه به امام زمان علیه السلام   🔵 آیت الله مصباح یزدی( ره) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *