خانه / اسلايد / بوی پیراهن یوسف زهرا به مشام می رسد

بوی پیراهن یوسف زهرا به مشام می رسد

بوی پیراهن یوسف زهرا به مشام می رسد

به راستی وقتی پیراهن یوسف می تواند چشمان نابینا را شفا دهد و قدرت ملکوتی اش بوی یوسف را به مشام یعقوب رساند، خود یوسف چه قدرت و کرامتی دارد و اگر مصدر شفا مهدی(عج) بیاید، چگونه خواهد شد؟

ما باید از آیات الهی درس بگیریم. به ویژه این داستان پرمحتوا که جزء جزء آن سرشار از پندها و تدبیرهاست. ما باید بیاموزیم که چگونه در فراق آن یار سفرکرده، صبر پیشه سازیم و پیوسته و ملتمسانه از خدا آمرزش بخواهیم و از هیچ سرزنش و ملامتی نهراسیم و یقین بدانیم که سرانجام، خداوند مهربان آن خورشید ملکوت را بر ما آشکار می سازد و ما را از انوار تابناکش بهره مند می سازد.

آری! بوی پیراهن یوسف می آید.«یملأ الارض عدلاً و قسطاً کما ملئت ظلماً و جوراً»
به راستی که این خاندان باعظمت داروی تمام دردها، مرهم تمام بلایا و محنت ها و نیز شافع ما می باشند. امام صادق(ع) می فرماید: نحن اولئک الشّافعون

همانا ما اهل بیت شفاعت‌ کننده هستیم

امام صادق(ع) درباره عروة الوثقی فرموده است:

«الولایة لاانفصام لها ای حبل لا انقطاع له، «الله ولیّ الذین آمنوا» یعنی امیرالمؤمنین و الائمة یخرجهم من الظلمات الی النور»
یعنی به ولایت اهل بیت(ع) متمسک شوید که هرگز جدایی در آن نیست. این ریسمانی است که هرگز پاره نخواهد شد و با این ریسمان می توان به خدا رسید. منظور از ایمان هم امیرالمؤمنین علی(ع) و ائمه معصومین هستند که انسان با تمسّک به ولایت و یافتن ایمانی راسخ به علی(ع) و ائمه هدی(ع) از ظلمت خارج شده و به سوی نور سیر خواهد کرد.

همچنین ببینید

هدایت تکوینی:

هدایت تکوینی: به معنی ایصال به مطلوب و گرفتن دست بندگان و گذراندن آنها از …

هدایت پروردگار نسبت به انسان چهار نوع است :

هدایت پروردگار نسبت به انسان چهار نوع است : 🍀 ۱ـ هدایت عام و تکوینی …

بهترین هدیه به امام زمان علیه السلام

🔴 بهترین هدیه به امام زمان علیه السلام   🔵 آیت الله مصباح یزدی( ره) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *