خانه / اسلايد / مومن حقیقی

مومن حقیقی

🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹

 

🍃کسی که مؤمن حقیقی باشد و از درجات بالای ایمان برخوردار باشد و خودش را حقیقتاً به خداوند متصل نموده باشد می تواند کارهای خارق العاده ای را به اذن خداوند متعال انجام دهد.

🍃اگر در باره برخی از اولیاء الهی، بزرگان دین و مؤمنان راستین گاهی می شنویم که معجزات و کرامات خاصی داشته اند و کارهایی که از توان دیگران خارج است را انجام داده اند مثلاً امراض لاعلاج را درمان نموده اند و حتی مرده را زنده کرده اند، روی آب راه رفته اند بدون اینکه غرق شوند، طی الارض داشته اند و… تعجب نکنیم زیرا کسی که به خدا متصل شود می تواند به اذن خداوند کار خدایی انجام دهد.

🍃انجام اینگونه کارها برای مؤمنان راستین غیر معصوم که از درجه بالای ایمان برخوردار باشد امکان پذیر است چه برسد برای معصومین (ع) که از مقام و منزلت بسیار والایی برخوردار هستند.

🍃ممکن است افرادی که از ایمان راستین بی بهره هستند و یا دچار ضعف ایمان هستند اینگونه کارها را امر ناشدنی تلقی کنند و باور نکنند اما انجام معجزات و کرامات و کارهای خارق العاده توسط اولیاء الهی و مؤمنان راستین امر طبیعی است.

🍃عارف بزرگ مرحوم آیت الله بهاء الدینی در این زمینه می فرماید: ” مؤمن اتصالش به خدا از اتصال ضوء و نور شمس به شمس و خورشید بیشتر است.

🍃با این اتصال بروز معجزات و کرامات از عبد و بنده مشکل نیست. اما آن سرگشته و حیرانی که نه ایمان را داراست و نه مؤمن را می شناسد و عمری را با تردید و دودلی سپری کرده است، چگونه میتواند این طریق را برود و اهل آن را بشناسد.”

(سیری در آفاق، ص ۲۵۲)

🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹

همچنین ببینید

اشاره به آیات تسبیح 

اشاره به آیات تسبیح سَبَّحَ لِلَّهِ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ   هرآنچه …

حقیقت نماز

🔸حقیقت نماز🔸   ✅اقامۀ نماز گناهان ظاهری و قلبی را درمان می‌کند. اگر کسی اهل …

سؤال؟ از مجموع این آیات چه می فهمید؟

سؤال؟ از مجموع این آیات چه می فهمید؟ معلوم میشود که معنا و حقیقت تسبیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *