خانه / اسلايد / سؤالی که باید جواب گوی آن باشیم؟

سؤالی که باید جواب گوی آن باشیم؟

سؤالی که باید جواب گوی آن باشیم؟

چقدر برای معرفت پیامبر اسلام محمد بن عبدالله صلی الله علیه وآله وسلم و اهل بیت او تلاش کرده ایم؟ آیا میتوانیم با الگو قرار دادن انها و پیاده کردن دستورات اسلام محمدی در زندگی، خود را به فضایل اسلام مزین کنیم و از این راه اسلام را به جهانیان معرفی کنیم ؟

به امید آن روزی که پرده از چهره اسلام حقیقی برافراشته شود و اسلام حقیقی به جهانیان نشان داده شود و در عالم فقط یک پرچم و آن لوای «لا اله الا الله محمد رسول الله» برافراشته شود و دنیا پر از عدل و آرامش شود .

پس وظایف ما در برابر عظمت این پیامبر چیست ؟

پیغمبری که نام و نشانش در تورات و انجیل آمده است: «مَکْتُوباً عِنْدَهُمْ فِی التَّوْراه وَ الْإِنْجیل‏» ، آخرین پیغمبر است: «خاتَمَ النَّبِیِّین‏» ، به معراج رفت: «أَسْری‏ بِعَبْدِه‏» .

خدا به او می‌گوید: «وَإِنَّکَ لَعَلی‏ خُلُقٍ عَظیمٍ» پیغمبری که نزدیک‌ترین مقام قرب را به خداوند دارد: «ثمُ‏ دَنَا فَتَدَلی‏، فَکاَنَ قَابَ قَوْسَینِْ أَوْ أَدْنی» ‏ تنها پیغمبری که خدا می‌گوید: مکتب تو کره زمین را فرا خواهد گرفت: «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» . پیغمبری که خداوند و فرشته‌ها دائماً بر او صلوات می‌فرستند: «إِنَّ‌الله وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَی النَّبِیِّ» .

همچنین ببینید

هدایت تکوینی:

هدایت تکوینی: به معنی ایصال به مطلوب و گرفتن دست بندگان و گذراندن آنها از …

هدایت پروردگار نسبت به انسان چهار نوع است :

هدایت پروردگار نسبت به انسان چهار نوع است : 🍀 ۱ـ هدایت عام و تکوینی …

بهترین هدیه به امام زمان علیه السلام

🔴 بهترین هدیه به امام زمان علیه السلام   🔵 آیت الله مصباح یزدی( ره) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *